***رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ****خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــس**
***رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ****خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــس**

***رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ****خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــس**

همممممه چیی و البته بیشتر دخملوونه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

.

⏪ روزی که خبرِ مرگم به گوشِت بخوره⏩
↙اولش باخودت میگی↘
◀این همونی بود که اذیتش کردم▶
◀ناراحتش کردم▶
◀یاد شوخیام وشیطنتام وخنده هام میوفتی▶
↙باخودت میگی حیف شد↘
↙کاش بهش گفته بودم که دوسش دارم↘
↙کاش انقدر ناراحتش نمیکردم↘
↙کاش بجای کل کل وشوخی باهاش↘ ↙بجای تنها گذاشتنش↘
⬇ کنارش میموندم⬇
⬇سرِ خاکم بغضت میگیره⬇
⬆آخه اون موقع خودم یه لبخند گوشه لبمه⬆
⏪بلاخره تموم شد⏩
⏪غصه هام⏩
⏪سختیام⏩
⏪دلتنگیام⏩
⏪استرسام⏩
⬆هه⬇
⬅جالبه حتی اشکامم تموم شدن بلاخره➡
↙دیگه با هر تلنگری تو چشام آشوب نمیکنن واس رها شدن↘
◀دیگه دلم تنگ نمیشه واسه (...)▶
⬆وِلـِـش کن⬇
◀مهم اینه که اونروز خودمم دلم میگیره▶
↙همتونو میبینم↘
⏪ولی کاش میتونستم ♔مادرمــ♡ـو♔ آروم کنم⏩
⬆بگم که من راضیم⬇
⬅خدا اینجا با بنده هاش مهربون تره➡
↙ هواشونو داره↘
◀من اینجا رو دوس دارم▶
⬅فقط گریه های شماس که ناراحتم میکنه➡
↙دیگه صدایی واس آروم کردنتون↘
↙تنی واس بغل کردنتون↘
↙و دستی برای زدودن اشکاتون ندارم↘ ای کاش خیالت راحت باشه،وقتی ...⏪روزی که خبرِ مرگم به ...⏪روزی که خبرِ مرگم به ...«√...وقتی که خبر مرگم ب ...

کائنات من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بدون شرح عاشقی


عکس و تصویر ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ . . . ﺍﻣﺎ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﯼ ﭘﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺭﻭ ...ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ ...ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ ...ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ ...ﻫﯿﭻ ﺯﻧﯽ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ...


ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ . . .
ﺍﻣﺎ
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﯼ ﭘﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺭﻭ ﺍﺭﺯﻭﯼ ﺗﻮ . . .
ﺍﺭﺯﻭﯾﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ . . .
ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﻭ ﺑﻤﺎﻧﯽ
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻤﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻫﺸﻢ . . .
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎﺭﺍ ﻣﯿﺘﻮﺍﻥ ﺧﻮﺍﺳﺖ . . .
ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻥ ﺩﺍﺷﺖ . . .
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ . . .
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺧﻮﺍﺳﺖ . . .
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ . . .
ﺍﻣﺎ ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ . . .
ﺍﺳﯿﺮ ﺍﯾﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭ . . .
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺭﺩ.

عاشقانهای من و تو


عکس و تصویر عشـــقم ضـــربان قلبـــم فقـــط برای تو می تپد تمـــام دوستت دارم هایــت را به کســـی ...“دوستت دارم” هایت را به ...“دوستت دارم” هایت را به ...دوستت دارم هایت را به ...“دوستت دارم” هایت را به ...دوستت دارم هایت را به ...“دوستت دارم” هایت را به ...“دوستت دارم” هایت را به ...عشـــقم ضـــربان قلبـــم فقـــط برای تو می تپد
تمـــام
دوستت دارم هایــت را
به کســـی نگو
نگه دار بـــرای من
من جانم را برای شنیدنش کنــــار گذاشتـــه ام
❥❥❤❤

عاشقونه


عکس و تصویر از حموم میام وایستادی روبروم میگی: +موهاشو نیگا +قیافشو نیگا +شبیه آفتاب پرسته +چشارو نیگا ...از حموم میام وایستادی روبروم ...ازحموم میام میگی موهاشو نگاه ...#میخورمتا# میخورمتاازحموم میام میگی
موهاشو نگاه کن
چشاشو ببین قیافش شبیه افتاب پرسته
عشقم زشتی ها موندم چطوری تورو انتخاب کردم
عهههه
قیافشو چ زود گریش میگیره
لوس منی!!
ناز داری؟نازتم میخرم
بدو بپر بغلم ببینم
فسقلی رو نگاه
میام میخورمتا
عشق یکی یدونه من
عروس خونه
میپرم بغلش با ی اخم الکی میگم
من شبیه افتاب پرستم؟
سیبیل اتشیییی
یوهاهاهاها
عصبانی میشی
مث لبو سرخ میشی میگی
پدرسوخته چیکارت کنم اخه
میگم دردت گرفت نه!اخیش دلــم خنک شد تو باشی که ب من نگی زشت
میگی
عشقم تو زندگی منی خوشگل ترینی حالا دیگه قهر نکن اقاتون میخاد موهاتونو خشک کنه ها اگه دختر خوبی باشی موهاتم میبافما
میگم نگو خب دلم ضعف رفت
میگی خعلی میخامت خعلی
میگم عشق منی تو مال منی