***رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ****خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــس**
***رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ****خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــس**

***رویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای ****خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــس**

همممممه چیی و البته بیشتر دخملوونه

امپراطوری عشق


تمام تــــــــــــــــو...
مال مــــــــــــن است...
و من خودخــــــــــــواهمـــــــــــ...
در م

"خُوشبختی" یعنی : خیره شدن به چشم های مشکیت . .
"خُوشبختی" یعنی : گرفتن دست های مردونت . .
"خُوشبختی"یعنی : عطرتو نفس کشیدن . .
"خُوشبختی" یعنی : قُفل شدن انگشتام میونه انگشتات . .

"خُوشبختی" یعنی : وقتی سرمو میارم بالا که نِگاهِت کنم ببینم تواَم نگاهت به من بوده . .
"خُوشبختی" یعنی : کوبیدن مُشتایِ ظریفم به سینه یِ مُحکَمِت . .
"خُوشبختی" یعنی : یه شب تا صبح نخوابیدن و نگاه کردن به تو که چه مَردونه خوابی . .
"خُوشبختی" یعنی : بِشگون گرفتن عضله های بازوت . .
"خُوشبختی" یعنی : داشتن تُو . . . . .
"خُوشبختی" یعنی : فقط تُو . . . .


(dokhtar1)  (sheitanat)


فــــرض کــن ⇘

↹ در ❤آغــوشــت ❤مــے مُـــردم ! ↹

↲و مـــرا هـمـان جــا دفــن مــے کــردے . . .↱

✮چــه دلـپــذیــر اگــر ✮

❥❕❗فــشـارِ قــبـر را بـیـشــتـر کـنے ❕❗❥



(soal)



عشقت اگه عاشقت باشه...!
لازم نیست تو دورش رو از این و اون خلوت کنی!
خودش واسه بودن کنار تو, همه روکنارمیزنه!
لازم نیست واسش دنیارو بخری تابمونه...
خودش قدرشاخه گلتو میدونه!
لازم نیست هرکسی رو توجیه کنی وسرش رقابت کنی که عشق منه...
خودش تو رو به همه دنیا نشون میده و میگه این دنیای منه...
لازم نیست نگران باشی که یه روز بره...!!!!
خودش بهت ثابت میکنه اومده که بمونه...
عشقت,اگه عاشقت باشه!!!!!


امپراطوری عشقبدون براش مهمی... اگه یه روز دیدی که وقتی داری میری برمی گرده و با عجله می یاد سمتت...

بدون براش عزیزی... اگه روزی دیدی وقتی داری می خندی برمی گرده و نگات می کنه...

بدون واسش قشنگی... اگه یه روز دیدی وقتی داری گریه می کنی بر می گرده و میاد باهات اشک می ریزه...

بدون دوستت داره... اگه یه روز دیدی وقتی داری با یکی دیگه حرف می زنی ترکت می کنه: بدون عاشقته...

اگه یه روز دیدی وقتی داری ترکش می کنی برات فقط سکوت می کنه: بدون دیوونته...

اگه یه روز دیدی که از نبودنت داغون شده: بدون براش همه چی بودی...

اگه یه روز دیدی که یه روز از بی تو بودن می ناله: بدون بدونِ تو می میره...

اگه یه روز دیدی که بعد رفتنت لباس سفید پوشیده: بدون بدون تو مرده...

اگه یه روز دیدیش که یه گوشه افتاده و یه پارچه سفید روش کشیدن: بدون واسه خاطر تو مرده...!!!...

خفتن در آغوش تو  یعنی : آرامش ابدیت (doghalb)  (doghalb)  (ghalb)  (ghalb)دختر:عشقم؟

پسر:جونم عزیزم؟

دختر:؟میدونی چقد اروم میشم وقتی موهامو دس

میکشی...خیلی احساس خوبیه!!

پسر:الهی فدات بشم من عمرم...معلومه دس میکشم

عزیزم...بدوبیا بغلم بشین ببینم...بیا

موهاتو شونه کنم برات.

دختر: مممم؟!باشه اومدم اخیش!!!

پسر: جونم؟!!؟

دختر: مممم میگم من ک دوشت دالم متو چقد دوشم داری؟

پسر: من‌؟تورو؟! کی گفته دوستت دارم؟!؟

دختر: عه واقعا دوسم نداری؟!!

پسر: ن ندارم...

دختر: منم دروغ گفتم...دوستت ندارم اصن...باهاتم قهرم!!

پسر:عه کجا رفتی شوخی کردم بابا!بیا دیگه!

دختر: نوموخام

پسر:بیا عزیزم شوخی کردم گلم!

دختر:باهات قهرم...

پسر:باهام قهری؟

دختر: اره اصلنم اشتی نمیکنم

پسر:خب ببخشید دیگه.حالا بیا ی بوس بده اشتی کنیم!

اشتی؟!

دختر: مممم باشه اشتی!

پسر:مممممممممم بوسسسسسس...جونم اخیش

دختر:خب حالا بگو چقد دوسم داری؟

پسر:قد همه کهکشونا و ستاره هاش دوستت دارم

دختر:هههه

پسر:خب!

دختر:خب!

پسر: زنم بریم بیرون قدم بزنیم؟

دختر:عه زنم چیه؟

پسر:خب باشه همسرم؟!

دختر: نوموخام...

پسر: باشه باشه تسلیم خانومم...!خوبه؟

دختر:اره خوبه بریم...ممممممم؟ممممم؟

پسر:چیه میخای چیزی بگی؟

دختر:عاغامون؟ عاغامون؟

پسر: جونم خانومم؟

دختر:اون مانتو صورتیم بود یکم کوتاه بود یکمم تنگ بود؟!

پسر: خب؟

دختر:با لاکی ک تازه خریدم و کفش صورتیم ست میشه اونو
بپوشم؟

پسر:بله بله؟ جونم چی گفتی؟

دختر:خب ممممم

پسر:نخیر لازم نکرده میخای شیطونی کنی؟

دختر:خب بهم میاد...

پسر:نخیر اونوقت همه میبیننت بعد دلتو میدزدن من خاک

ب سرم میشه!

دختر: ن نمیدزدن مگه دلم بی صاحابه خب صاحاب داره

دیگه!عاغامون بپوشم؟لطفن؟ خب خودت پیشمی دیگه

کسی جرئت نگاه کردن نداره ک...

پسر: ممممم باشه فقط چون باهمیم اجازه داری

دختر: اخخخخ ممنون عاششششقتم.......

خب بریم من امادم...

پسر: واا بازم ک ارایش کردی...اون چیه باز زدی ب چشمت

هان مگه نگفتم نزن اونو

دختر: خب ممممم؟!

پسر برو پاکش کن زود...

دختر: نه!

پسر:گفتم پاکش کن وگرنه نمیریما!

دختر: ممممم خیلی بدی اه

پسر: افرین حالا خوب شد اینجوری خوشگل

تری!خانومی؟؟؟

دختر:هوم؟

پسر:باهام قهری؟

دختر:اره!

پسر:خب من دوس ندارم بزنی!

دختر:مممم؟؟منم چون تو دوس نداری نمیزنم دیگه...

پسر:افرین حالا شدی خانوم خوب خودم...

...توی پارک...

پسر:خانومی بریم رو اون نیمکت یکم بشینیم!

دختر:باشه بریم

پسر:تو بیا اینور بشین اونجا تو دید پسرا هستی...

دختر:غیرتی شدی باز ...باشه بیا...

پسر:خانومی؟

دختر:بله جونم عمرم

پسر:خیلی دوستت دارم عشقم

دختر:فدات شم عاغامون منم دوستت دارم عمرم

پسر:اگه کنارم نباشی دلم برات تنگ میشه خانومی!

دختر:منم همینطور...ی قول بهم میدی؟

پسر:اره بگو نفسم...

دختر:هیچ وقت تنهام نزاری اخه درد و غصه نبودنت منو

میکشه

پسر:الهی فدات شم...!

دختر:خب قول بده ...؟

پسر: ممم ممم باشه من قول.........

‌♥️پاشوووو...پاشو دیگه صب شده.....

دیرت میشه ها...پاشو یالا

دختر:عه با‌شه باشه فقط۵دقیقه

دیگه توروخدا...التماستون میکنم...الان پا میشم فقط

۵دقیقه دیگه بزارین خوب تماشاش کنم...بزارین بوسش

کنم... اخه نمیدونم بعد از این دیگه قراره

کی بیاد ب خابم...

ی شب ی هفته ی ماه یا ی سال

دیگه معلوم نیس ...بزلرین اخرین تصویرش

تو چشمام باشه

پاشو ۵ دقیقه تموم شد

دختر : اما من هنوز بوسش نکردم

دیگه وقت نداری...؟؟؟!!!!

بازم یه لحظه چشمامو میبندم تا ببینمت

اما تو دیگه رفتی...

‌...وحالا بازم شروع یک روز سرد

بی تو بودن و محکوم ب بی تو نفس کشــــــــــیــــــــــدن ...
همینو بس

حس خوب یعنی داد بزنه بگه: بوس می خــــــــــوام.... بگی: نمیــــــــــدمحس خوب یعنی داد بزنه بگه: بوس می خــــــــــوام.... بگی: نمیــــــــــدم

هرچند ماله من نشدی ...

ولی ازت خیلی چیزا یاد گرفتم :

بخاطره کسی که دوسش دارم باید دروغ بگم !!
اگہ عشقت ...
یھویے ...
بے دلیل ...
بگہ نگو ...
بگہ نمیخوام ...
بگہ باھات قھرم ...
دیگہ دوستت ندارم ...
بگہ بسہ دیگہ ...
بگہ برو ...
ھمہ اینا حرف زبونشہ,حرف دلش نیس ...!
اون دلش فقط یہ بغل میخواد ...!
یہ بغل محکم عاشقانہ ...!
یہ بغل محکم ...


عشق اون لحظه ای قشنگه 
که ...........
میدونی دیگه تا ابد مال خودته 
خود خودت...........(ehsasi)  (ehsasi)  (ehsasi)  (ehsasi)  (ehsasi)

+: دخملمممممم؟؟ کجابردے شـــــــــــکلاٺ هارو بیار میخوامـ بریزم رو کیــــــــک و ژله ها الان باباییامپراطوری عشق (ghalb)  (ghalb)  (ghalb)مــــــــــــــــــــیگن تاشقـــــایــــــ........چه احساس قشنگیه ... وقتی وجود عزیزی رو کنارت حس کنی ...♥

.

دستاشو تو دستت بگیری ...♥ باهاش قدم بزنی ...♥ صداش رو بشنوی ...♥

.

بودن اش رو در کنارت لمس کنی....♥

.

چه احساس نازنین و شیرینیه ... روبه رو کسی که دوسش داری بشینی ...♥

.

چشاش رو نگاه کنی ... تا عمق وجودت از یه گرمای عجیب آب بشه ! ...♥

.

قلبت پر تپش بشه ... انگار داره از سینه کنده می شه ! ...♥

.

چه احساس عجیبیه ... وقتی بخوای با انگشتات صورتشو حس کنی ...♥ با موهاش بازی کنی ...♥

.

خدای من ... باور کردنی نیست ... اونی که می خوای ... دوسش داری ... عاشقشی ... کنارت باشه ...♥

.

باهات باشه .. هم راهت ..



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.